Ако срещате някои от изброените проблеми, вероятно вече сами сте се убедили, че бизнесът ви има нужда от ERP. Ето кои са най-честите затруднения:
Моментален поглед върху текущите наличности на суровини и материали по складовете.
Трудности при планиране на доставките на суровини и опаковки. Липса на синхрон.
Разпределяне на непреки разходи, справки за текущата отчетна себестойност на продукцията и др.
Невъзможност за адекватни решения при ценообразуването на произвежданата продукция.
Невъзможност да се планира в по-дългосрочен план - например в рамките на година.
Отразяване веднъж в складовете и в производствения процес, а след това отново в счетоводния софтуер.
Склад, производство, продажби и счетоводство, които работят в пълен синхрон помежду си. Комуникация с различните модули с няколко клика и автоматично осчетоводяване.
Възможност за индивидуално персонализиране на интерфейса според предпочитанията на потребителя. Бързо навигиране, генериране на макрота и автоматични операции.
Не е нужно да променяте бизнес моделът си, според ERP-то, когато можем да модифицираме Premier, за да пасва максимално на вашите процеси.
ERP Premier е структуриран така, че да работи максимално бързо според специфичните операции на всеки отделен клиент. Тежки справки, които получавате на момента.
ERP Premier може да бъде интегриран с онлайн магазини създадени на популярни платформи и такива, които са създадени от други фирми.
Възможна е и интеграция с други платформи или конфигуратори, които не са изцяло ecommerce.
*Данните са осреднени от маркетинговото ни проучване сред нашите клиенти от козметичната индустрия (проведено 2022г.).
Това е първият и фундаментален етап от успешното имплементиране на ERP Premier във вашето предприятие, който може да се раздели на 2 етапа:
През цялото време провеждаме тестове в реално време и отстраняваме всички новопоявили се нередности и грешки.
Внедряването приключва тогава, когато служителите са добре обучени и поддръжката може да продължи дистанционно.
Всеки бизнес е различен. Нашата цел е да предоставим най-доброто решение, което е пригодено към бизнес процесите ви, а не универсален продукт, към който вие да се нагодите.
Затова, независимо дали избирате готово решение от Premier или разработваме съвсем нови функционалности, проектирането е задължителен етап.
Внедряването започва с имплементация. С други думи инсталиране на софтуера в реална среда и реална база данни. Конфигуриране на персоналните настройки на всеки потребител (една от възможностите на Premier е всеки потребител да променя вида на таблици, форми, шрифтове и др. по личните си предпочитания).
Следващият етап е обучението. Извършва се изцяло от нашия екип, който проследява правилното изпълнение на ежедневните задачи на служителите, пояснява неясни казуси и дава насоки за бърза работа със софтуера. Този процес е с относителна продължителност и в последствие е част от ежедневната поддръжка.
Софтуерната поддръжка при нас е задължителна, а не въпрос на избор. Причината за това е, че в процеса на работа възникват въпроси, промени, грешки по въведените данни и идеи за подобряване на функционалността.
В допълнение, поддръжаме системите на нашите клиенти винаги актуализирани и в крак с най-новите изисквания и стандарти. Всичко това е част от нашата стандартна месечна поддръжка.
За повече подробности какво включва поддръжката, вижте тук
Ще отговорим на всички въпроси, които ви възпрепятстват да издигнете бизнеса си.
Заедно ще обсъдим проблемите, пред които е изправен бизнесът ви, за да предложим оптимално решение според поставените цели и предвидения бюджет.
Целият бизнес на едно място. С ERP Premier управлението на сложни организации е по-лесно от всякога!
Premier – ERP за българския бизнес | Trierra Soft