Софтуерната поддръжка при нас е задължителна, а не въпрос на избор. Причината за това е, че в процеса на работа възникват въпроси, промени, грешки по въведените данни и идеи за подобряване на функционалността. В допълнение, поддръжаме системите на нашите клиенти винаги актуализирани и в крак с най-новите изисквания и стандарти. Всичко това е част от нашата стандартна месечна поддръжка.
Не подготвяте писмени обяснения, не чакате одобрение и отговор от Helpdesk, получавате моментално съдействие.
Ежеседмични автоматични обновявания, които включват подобрения, новости и изчистване на бъгове.
Стараем се да обслужим всички запитвания на момента или в рамките на няколко часа.
Когато имате въпроси или просто се колебаете как да извършите някоя операция, ние ще се отзовем.
Времето е пари, а за някои от корпоративните ни клиенти, то е по-важно от всичко. Затова предоставяме услугата “VIP поддръжка”. С нея ние осигуряваме служител от екипа ни, за който нуждите на фирмата VIP клиент са с най-висок приоритет и се изпълняват с респективна спешност.
Ще отговорим на всички въпроси, които ви възпрепятстват да издигнете бизнеса си.
Заедно ще обсъдим проблемите, пред които е изправен бизнесът ви, за да предложим оптимално решение според поставените цели и предвидения бюджет.
Целият бизнес на едно място. С ERP Premier управлението на сложни организации е по-лесно от всякога!
Premier – ERP за българския бизнес | Trierra Soft