Професионална софтуерна поддръжка

Работете спокойно с поддръжка от Premier

Софтуерната поддръжка при нас е задължителна, а не въпрос на избор. Причината за това е, че в процеса на работа възникват въпроси, промени, грешки по въведените данни и идеи за подобряване на функционалността. В допълнение, поддръжаме системите на нашите клиенти винаги актуализирани и в крак с най-новите изисквания и стандарти. Всичко това е част от нашата стандартна месечна поддръжка.

Поддръжка по телефон

Не подготвяте писмени обяснения, не чакате одобрение и отговор от Helpdesk, получавате моментално съдействие.

Редовни актуализации (автоматични)

Ежеседмични автоматични обновявания, които включват подобрения, новости и изчистване на бъгове.

Незабавна реакция

Стараем се да обслужим всички запитвания на момента или в рамките на няколко часа.

Съвети и консултации

Когато имате въпроси или просто се колебаете как да извършите някоя операция, ние ще се отзовем.

Какво включва поддръжката?

blank

Възможност за VIP поддръжка

Времето е пари, а за някои от корпоративните ни клиенти, то е по-важно от всичко. Затова предоставяме услугата “VIP поддръжка”. С нея ние осигуряваме служител от екипа ни, за който нуждите на фирмата VIP клиент са с най-висок приоритет и се изпълняват с респективна спешност.

Ако не знаете откъде да започнете, свържете се с нас!

Ще отговорим на всички въпроси, които ви възпрепятстват да издигнете бизнеса си.

Искате да научите повече за ползите от ERP Premier за вашия бизнес?

Заедно ще обсъдим проблемите, пред които е изправен бизнесът ви, за да предложим оптимално решение според поставените цели и предвидения бюджет.

blank